Linkek

 

Kutatás - Elemzés

Mindenki kíváncsi, hogy hol áll a másikhoz képes:-) Ugye?

Közösségi poszt elemzők:

Lyzr.io (Magyar)
Brand24
Mention

Közösségi médiaelemző eszközök:

Rivaliq
Socialbakers
Linkfluence

Oldal elemzők:

A következő weboldalak segítségével megtudhatjuk többek között azt, hogy azadott oldal hol helyezkedik el hazai, illetve nemzetközi szinten a Google Rank szerint. Magyarán szólva hányadik találatként jeleníti meg az oldalt a Google a találatok között.

A statisztikában láthatod, hogy
• mekkorák a te, illetve az más oldalak számai
• milyen forgalma van más webshopnak. Ha webshopot építesz, akkor mindenképp monitorozd le a konkurens oldalakat!
• valójában mekkora olvasottságú az adott weboldal/blog/webáruház
• kik és milyen marketingcsatornákat használnak
• mennyi a fizetett, és mennyi az organikus látogatók aránya
• hol helyezkedik el az adott oldal a Google helyezési listában nemzetközi, illetve hazai szinten
• milyen kulcsszavakra érkeznek látogatók
Érdekes megfigyelni ezeket, és leszűrni a konklúziókat.
Hogy mit is jelentenek a kifejezések:
Total visits: Ennyi látogató járt az oldalon.
Traffic share: Milyen eszközzel olvastak.
Engagement: Itt a legfontosabb az, hogy mekkora az átkattintási arány (pages/visits), mivel ez azt jelenti, hogy 1 ember átlagosan hány cikket olvas el az adott oldalon. Minél magasabb ez az szám, annál értékesebb az oldal.
Bounce rate: Itt a minél alacsonyabb számra kell törekedni, mivel ez azt jelenti, hogy hány százalék hagyta ott az oldalt, amint belépett.

https://www.similarweb.com/

Neil Patel oldal elemzője